Ter versterking van de afdeling financiën zijn wij op zoek naar een collega voor minimaal 32 uur per week.
Wat ga je doen?
In deze functie ben jij (mede-)verantwoordelijk voor de financiële administratie. Een normale werkdag kan bestaan uit de volgende werkzaamheden:
- Coderen en boeken van inkoopfacturen;
- Verzorgen en afhandelen van facturen ter betaalbaarstelling van crediteuren;
- Verzorgen van betaaladvieslijsten;
- Afhandelen van schriftelijke en mondelinge;
- Het onderhouden van de WKA-gegevens (Wet Ketenaansprakelijkheid), te denken aan o.a. betalingsgedrag verklaringen;
- Het coderen en boeken van bank- en overige posten;
- Het controleren en specificeren van grootboekrekeningen ten behoeve van de jaarafsluiting;
- Verrichten van overige voorkomende financieel administratieve werkzaamheden.
Bij het uitvoeren van bovenstaande werkzaamheden is het van belang dat je inzicht hebt in het effect van de boekingen die je doet in het financieel systeem. Een goed inzicht in de werking van het systeem is daarom zeer belangrijk.
Hemubo
Hemubo is een multidisciplinaire organisatie, gericht op het strategisch renoveren en onderhouden van vastgoed en civiele objecten op een innovatieve en duurzame wijze. Door de platte organisatie en de korte lijnen is het bedrijf flexibel en dynamisch. Met circa 500 medewerkers, aangevuld met haar vaste ketenpartners, blijven wij invulling geven aan de ambitie om te blijven ontwikkelen. De werkmaatschappijen zijn gespecialiseerd in bouwkunde, schilderwerk, asbestsanering, installatie-, beton- en elektrotechniek. Daarmee hebben wij alle kennis in huis om projecten geheel zelf uit te voeren. Na de overname van Hillen & Roosen in 2017 zijn wij ook actief op het gebied van nieuwbouw.
Afdeling
Het Finance team is verantwoordelijk voor de gehele financiële gang van zaken bij Hemubo. Als teamlid ben je daar een belangrijke schakel in. Je voelt je medeverantwoordelijk voor het resultaat van het team en helpt collega’s daar waar nodig, net zoals zij jou graag zullen helpen.
Wat bieden wij jou?
- Een leuke en afwisselende baan voor 32 of 40 uur per week (4×8 of 5×8 uur);
- Een plezierige, informele en inspirerende werkomgeving waarin je jezelf, persoonlijk en vakinhoudelijk, optimaal kunt ontwikkelen;
- Een bruto maandsalaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring, van € 3.000,- tot maximaal € 4.000,- op basis van een fulltime dienstverband en ook niet onbelangrijk: een goede pensioenregeling.
Wat vragen wij van jou? Wij zijn op zoek naar een collega met tenminste een MBO werk- en denkniveau die toe is aan een tweede/derde stap in zijn of haar carrière. Je hebt al eerder gewerkt met geautomatiseerde systemen. Een afgeronde bedrijfsadministratieve opleiding is een vereiste. Je bent accuraat, beschikt over cijfermatig inzicht en bent een uitgesproken teamspeler.
Solliciteren?
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ontvangen wij graag jouw CV en een motivatie via het sollicitatieformulier. Je kunt dan bellen met Niels Luyt (Recruiter) op nummer: 06-83888951.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst. Profielen en cv’s die ongevraagd door bureaus worden toegezonden, zullen behandeld worden als directe sollicitaties van de kandidaat.